FAQ – Pogosta vprašanja?

Kako prejmem svoj paket?

Paket zapakiramo in ga v roku dveh (1-2) delovnih dni tudi odpremimo. Dostavo vršimo v Sloveniji. Za več informacij si poglejte stran Splošni pogoji.

Ali lahko osebno prevzamem paket?

Seveda. Možen je tudi oseben prevzem v Celju v našem skladišču. Vendar je potreben predhodni dogovor.

Kako lahko preverim status naročila?

Ko bo vaše naročilo odposlano, boste prejeli e-poštno sporočilo s strani dostavne službe. V sporočilu bo številka paketa, s katero lahko na njihovi spletni strani spremljate, kje se vaš paket nahaja.

Lahko pa nas tudi kontaktirajte preko E-mail: info@larosee.si ali telefonske številke 069 615 022

Ali lahko po potrditvi naročila spremenim svoj naslov za dostavo?

Vaše naročilo obdelamo kar se da hitro, zato je naslov dostave mogoče spremeniti le, če paketa še nismo odposlali. Priporočamo, da nas kontaktirate čim prej na info@larosee.si, skupaj z vašo številko naročila in pravilnim naslovom, mi pa bomo po najboljših močeh poskušali posodobiti naročilo s pravilnimi podatki.

Ali lahko dodam ali odstranim izdelke iz mojega naročila?

Žal ne, naročila ne morete urejati po tem, ko je bilo oddano. Le tako lahko zagotavljamo kakovosten nivo storitev in hiter čas obdelave.

Kdaj bo moje naročilo odposlano?

Približno 24 ur je potrebno, da obdelamo vaše naročilo. Dostava po Sloveniji pa je odvisna od pogodbenega partnerja Pošta Slovenije ali GLS in običajno traja 1-2 delovna dni.

Ali bom moral plačati dodatne davke ali dajatve?

Ne. Tudi za naročila v članice EU ne, saj v EU veljajo zakoni prostega pretoka blaga.

Želenega artikla ni v ponudbi?

Če v ponudbi ni vašega artikla, ki bi ga želeli imeti nas čim prej kontaktirajte preko E-maila: info@larosee.si ali Telefonske številke 069 615 022.
Pogledali bomo kaj se, da storiti in če ga je možno naročiti.