SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Uporabnik je fizična oseba, ki uporablja sistem spletne trgovine. V spletno trgovino se lahko uporabnik prijavi samo kot fizična oseba. V kolikor želite z nami poslovati kot pravna oseba nas kontaktirajte na info@larosee.si. Fizična oseba je izključno tisti registrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za kupce, ki so fizične osebe po tem odstavku, veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

PRIJAVA

Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po potrditvi obiskovalec postane uporabnik z uporabniškim imenom in geslom, s katerima lahko ob vsakem obisku spletne trgovine dostopa tudi do svojega računa oziroma pridobi pravico do nakupa. Pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika, ter poslovni odnos med upraviteljem in uporabnikom.

NAROČANJE

Na internetni strani www.larosee.si ali www.larose.eu so navedeni glavni podatki o izdelkih in za boljšo predstavljivost tudi fotografije produktov. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Kupec lahko oda naročilo po elektronski pošti (info@larosee.si), preko telefona (069 615 022) ali preko spletne trgovine  (larosee.si in larosee.eu).
Za nakupovanje preko spleta lahko obiskovalec spletne strani najprej opravi registracijski postopek v spletni trgovini www.larosee.si. Z registracijo pridobi uporabniško ime ter geslo, s katerima ob vsakem obisku spletne trgovine dostopa do svojega računa (profila). Registracija je pogoj za oddajo naročila. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena, ko prodajalec prejme strankino naročilo, kupec pa prejme povratno elektronsko sporočilo o potrditvi naročila. V primeru nedobavljivosti blaga, prodajalec kupca obvesti v najkrajšem možnem času.

CENE IN VELJAVNOST PONUDBE

Vse cene so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če ni to drugače zapisano. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Napake so možne in zanje ne prevzemamo nikakršne odgovornosti, razen za napake na izdelku. V kolikor je cena izdelka, ki ste ga naročili, napačna, vas bomo o tem obvestili in vam ponudili možnost, da izdelek kupite po pravilni ceni, ki vam jo bomo tudi navedli. Izdelka ne bomo prodali po ceni, ki bi bila škodljiva za podjetje, v kolikor je bil kupec o nastali napaki pravočasno obveščen. Pridružujemo si pravico, da napako popravimo v roku treh delovnih dni od dne, ko je bilo naročilo oddano. Pridružujemo si pravico do spremembe tehničnih opisov in konfiguracij brez predhodnega obvestila. Slike izdelkov so simbolične, ne predstavljajo dejanskega stanja in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

ODPREMA

Izdelke, naročene v spletni trgovini, dostavljajo naši pogodbeni partnerji GLS in Pošta Slovenije. Dostava blaga je omejena na ozemlje države Slovenije. Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli ob naročilu. Dostava se vrši predvsem v dopoldanskem času, zato je priporočljivo, da navedete naslov za dostavo, kjer boste dosegljivi v dopoldanskih urah in tudi mobilno telefonsko številko. Paket vam lahko dostavijo tudi na vaše delovno mesto. V kolikor dostava ni bila uspešna oziroma ste bili v času dostave odsotni, vam dostavna služba pusti obvestilo, vi pa jih lahko pozneje pokličete in se sami dogovorite za dostav.

Paket boste prejeli po dostavni službi, vrednost pošiljke pa skupaj s stroški pošiljanja poravnate pri dotičnem uslužbencu. Če vas takrat ne bo doma, vam bo dostavni kurir pustil obvestilo o prispelem paketu.

Stroškov dostave vam pri vrnitvi ali menjavi izdelkov žal ne moremo povrniti.
Izdelke iz naše ponudbe najpogosteje dostavljamo preko pogodbenih partnerjev Pošta Slovenije in GLS. Omenjeni dostavni službi uporabljata storitev sledenja paketa, Priporočljivo je, da ob naročilu navedete telefonsko številko, na kateri ste vedno dosegljivi, saj vas bodo zaradi lažjega prevzema predhodno tudi poklicali.

PLAČILO IN STROŠKI DOSTAVE

STROŠKI DOSTAVE

Za nakupe do 25 EUR znašajo stroški dostave 3,00 EUR (velja za vse dostavne službe GLS, Pošta Slovenije dostava), za nakupe nad 25,00 EUR pa je pakiranje in odpošiljanje naročenih izdelkov brezplačno.

PLAČILO

Naročeno blago lahko kupec plača:

a ) po povzetju, za nakupe do 150 €.
Stroškov dostave vam pri vrnitvi ali menjavi izdelkov žal ne moremo povrniti.

  1. b) po predračunu
    V kolikor ste se odločili za plačilo po predračunu ali znesek vašega nakupa presega 150€, vam bomo v najkrajšem času poslali predračun z vsemi podatki. Takoj, ko bomo prejeli nakazilo na naš transakcijski račun, bomo vaše naročilo realizirali. Šteje se, da je naročilo dokončno potrjeno, ko je kupnina po predračunu plačana. Od tega trenutka dalje teče rok za dostavo.

DOBAVNI ROK

Za dobavo izdelkov večinoma potrebujemo 1-3 delovne dni.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILA BLAGA

Kupcu pripada pravica, da v petnajstih (15) dneh po prevzemu vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu nas mora kupec najkasneje v 15-ih dneh od prejetja blaga obvestiti po pošti na Aleš Mernik s.p., Ob vrtovih 5, 3000 Celje, ali po elektronski pošti na naslov info.larosee@gmail.com, blago pa nepoškodovano in v enaki količini vrniti v 15 dneh po poslanem obvestilu o odstopu. Vrnitev prejetega blaga v 15-ih dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Priložena mora biti kopija računa. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku 15-ih dni od prejetja vrnjenega blaga.

REKLAMACIJE

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačne količine ali pa izdelek kakorkoli odstopa od kupčevega naročila.

Kupec lahko blago reklamira v 15 dneh od nakupa in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.

Prodajalec ne odgovarja za skrite napake izdelka in ne odgovarja pa za nastalo škodo, zaradi nepravilnega vzdrževanja.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno ali pa ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti. Blago mora biti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, z originalno embalažo in računom. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost, da izdelek zamenja za enakega ali podobnega, da ga zamenja za karkoli drugega ali da mu prodajalec izplača kupnino brez stroškov poštnine in mu jo nakaže na njegov bančni račun.
V primeru neupravičene reklamacije, prodajalec kupcu vrne izdelek in mu zaračuna stroške vračila.

GARANCIJE

Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije.

PRITOŽBE

Ker spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov, imamo učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se lahko na nas obrnete preko telefonske številke 069/615-022 ali preko elektronske pošte info@larosee.si . Po prejemu pritožbe vas bomo najkasneje v petih delovnih dneh obvestili kako dolgo jo bomo obravnavali in vas vseskozi obveščali o poteku postopka. Zavezujemo se tudi, da si bomo prizadevali po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

AVTORSKE PRAVICE

Spletna trgovina in vsi podatki, opisi izdelkov, programska koda, tehnologije, slike izdelkov in grafika ter ostali nenašteti elementi prikazani v spletni trgovini so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, kateremu posvečamo izredno skrb in pozornost. Poskrbimo, da so vse zahteve ne samo dosežene, ampak jih, če se le da, presežemo, saj se zavedamo občutljive narave tega področja.

Upravitelj internetne prodaje dalmino.si je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

Za potrebe poslovanja www.larosee.si se zbira naslednje uporabnikove podatke:

  • ime in priimek,
  • naslov in kraj bivanja,
  • naslov elektronske pošte (vaše uporabniško ime),
  • kontaktna telefonska številka,
  • geslo v šifrirani obliki,
  • ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce na spletnem mestu larosee.si in larosee.eu.

Za točnost podatkov, ki jih vnesete uporabniki, ne odgovarjamo.

Upravitelj astor.si lahko podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statističnih analiz.

Upravitelj internetne prodaje larosee.si podatkov o uporabnikih v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim osebam. Dostavni službi (GLS in Pošta Slovenije) bomo zaupali le uporabnikov naslov in telefonsko številko za dostavo. Z uporabnikom bomo stopili v stik prek sredstev komunikacije na daljavo le, če uporabnik temu izrecno ne nasprotuje.

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih larosee.si zbira in obdeluje, bodo razkriti le, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov podjetja Aleš Mernik s.p.

PRIMER NE PREVZETIH PAKETOV IN PONOVNO NAROČANJE

V primeru, da stranka naroči in ne prevzeme ali zavrne paket z načinom plačila po povzetju. Se v primeru ponovnega ali drugega naročila paket odpošlje samo v primeru z nakazilom na TR, ki je odprt pri Delavski Hranilnici. Zaradi prvega ne prevzetega paketa možnost naslednjih naročil plačila po povzetju ni mogoča zaradi kazanje neresnosti stranke, ki povzroča dodatne stroške podjetju.